Monday, March 29, 2010

Pernah Dengar Ebook Ni Tak?

Produk ni aku pernah beli waktu tahun 2008 itu hari. Apa yang menarik perhatian aku di sini ialah, bila orang lain download je maklumat yang mereka kehendaki, automatik kita pun dapat duit.

Korang pernah nampak tak ebook ni?

Ebook ni namanya sebagai Ebook Jana Wang Rapid. Ebook ni menceritakan bagaimana korang boleh menggunakan platform Rapidshare.com untuk korang upload segala benda yang korang nakkan, contohnya, software, pdf, cerita, movie, apa-apa sahaja.

Setiap kali ada ahli rapid yang jalan-jalan dalam laman web itu, pastinya mereka akanm mendownload apa yang mereka nak. So aku rasa agak terujalah.

Ebook ni aku beli hanya dengan harga RM70. Agak mahal bagi aku. Aku makan pun cepil-cepil je sebab nak beli buku ni. kaedahnya lebih kurang ala-ala ziddu la kot.. rugilah aku. Dah la aku beli mahal, lepas tu, tak sempat baca habis sebab ditelan dek virus trojan ni. Habis semua folder assignment aku.

Yang pentingnya, rapidshare tu memang boleh buat duit sampingan. Walaupun tak adalah banyak sangat, tapi aku rasa ok lah kan daripada tak ada langsung.

So...sesiapa yang ada ebook ni mungkin boleh kongsi info kat blog aku. or...aku pun teringin nak membelinya tapi laman webnya dah tak ada... Kalau sesiapa ada tu, kongsi-kongilah ilmu..hehe.

No comments:

Post a Comment

memang untung.. dan satu lagi, saya difahamkan, yang ebook rahsia emas akan terus DITUTP JUALANNYA DALAM MAS TERDEKAT INI.. SUMPAH, saya tak bohong.
p/s: saya dah sambar satu ebook rahsia emas... ada, cepat2 rebut. tak lama lagi ditutup...

Dapat Duit | Cara Percuma