Sunday, March 28, 2010

Apakah Itu Google BUZZ

Post kali nie aku akan terangkan serba sedikit tentang satu platform yang baru diperkenalkan oleh Google. Korang tahu apa itu google buzz?


Ya, Platform ini dinamakan sebagai Google Buzz. Sebenarnya ura-ura Google akan melancarkan laman sosial sudah lama kedengaran namun selepas bertahun - tahun membuat persiapan dan melihat pada potensi, tahun 2010 secara rasminya Google Buzz dilancarkan.

Bagi pendapat anda mampukah Google mengatasi pencapaian laman sosial lain seperti Facebook dan Twitter?

Dan mungkin Google Buzz adalah platform terbaru untuk memasarkan produk serta meluaskan lagi 'networking' perniagaan kita.. Aku rasa Google Buzz just macam YM je...? Tapi, tak tahu la kan...?

Silalah anda menyatakan pendapat anda di ruang komen tentang
kemampuan Google Buzz mengatasi Facebook yang ketika ini memang menguasai kemahuan pengguna Internet.



No comments:

Post a Comment

memang untung.. dan satu lagi, saya difahamkan, yang ebook rahsia emas akan terus DITUTP JUALANNYA DALAM MAS TERDEKAT INI.. SUMPAH, saya tak bohong.
p/s: saya dah sambar satu ebook rahsia emas... ada, cepat2 rebut. tak lama lagi ditutup...

Dapat Duit | Cara Percuma