Sunday, April 25, 2010

Buat Duit Dengan Bidvertiser


Hari ni aku nak cerita sikit apa yang aku dah buat. Ini adalah program affiliate Bidvertiser. Jadi, aku dah pun sign up program ni.

Apa yang aku boleh kata, walaupun program ni komisennya nampak sedikit, sekurang-kurangnya ia dah boleh jadi semi-auto income aku walaupun $ 20 Free pun dah kira bagus dah. hohoho...

Yang paling bestnya, kemudahan komisen diberi melalui dua cara, iaitu :
  • Paypal - Minimum payout $ 10
  • Check - Minimum payout $ 50. (aku pilih yang ni sebab paypal tak buat lagi.)
Pilihlah yang mana satu anda suka...

Di bawah ni aku akan tunjukkan dan sertakan step by step bagaimana nak sign up program Bidvertiser ni.
  1. pergi ke laman Bidvertiser.
  2. Masukkan butiran dengan tepat. (jangan tipu-tipu heh... :-) )
  3. Klik pada activation kod untuk pengesahan di email. (buka open in New tab)
  4. Copy Nombor di email anda tu, paste activation code pada yang kotak yang disediakan di bawah ruangan butiran diri.
  5. Anda sign in macam biasa, masuk username dan password. then klik bahagian Referral Program dan klik butang Activate my referral program.











No comments:

Post a Comment

memang untung.. dan satu lagi, saya difahamkan, yang ebook rahsia emas akan terus DITUTP JUALANNYA DALAM MAS TERDEKAT INI.. SUMPAH, saya tak bohong.
p/s: saya dah sambar satu ebook rahsia emas... ada, cepat2 rebut. tak lama lagi ditutup...

Dapat Duit | Cara Percuma