Wednesday, July 28, 2010

Buat Duit Dengan Docstoc Google


Laporan PERCUMA Rahsia Menjadi Jutawan -

Kali ini aku nak post mengenai affiliate program yang dipopularkan oleh google
iaitu Docstoc.

Docstoc ialah platform kepada sesiapa yang ingin mengiklan ebook percuma atau berbayar atau yang ingin menjual ebook kepada pelanggan-pelangan penjual.

Bagaimana kita boleh buat duit dengan docstoc?

Docstoc ialah satu program internet yang sama juga seperti google adsense. Apabila ada pengunjung yang click pada document yang kita upload & bukan list text seperti google adsense tau, kita dapat la $$...

p.s: IM malaysia banyak gunakan kaedah ni, tapi diorang xde ajar pun kan......? makan pun sorang-sorang. Tak apalah, anda boleh belajar dengan aku.

gambar rajah kat bawah ni ada document yang aku upload ke Docstoc tau. ada dua.
1. Ebook Rahsia Menjadi Jutawan.
2.Bagaimana Bina Blog Cara Percuma


Jom tengok bagaimana saya sign up program ni.

langkah 1 pergi ke http://www.docstoc.com/doccash/join/



kemudian, check email anda. (bukalah new tab)

No comments:

Post a Comment

memang untung.. dan satu lagi, saya difahamkan, yang ebook rahsia emas akan terus DITUTP JUALANNYA DALAM MAS TERDEKAT INI.. SUMPAH, saya tak bohong.
p/s: saya dah sambar satu ebook rahsia emas... ada, cepat2 rebut. tak lama lagi ditutup...

Dapat Duit | Cara Percuma